+38 (097) 892-87-87
Особистий кабінет

Що робити, якщо немає доступу до мережі Інтернет?

Перевірити справність Вашого обладнання, для цього необхідно:

1) перезавантажити комп’ютер;
2) перевірити мережевий кабель (підключений до системного блоку, не пошкоджений домашніми тваринами і не перетиснутий меблями);
3) перевірити підключення по локальній мережі (знаходиться в стані “підключено”, є вихід на сайт);
4) уточнити у інших членів родини, чи не змінювалися настройки комп’ютера і з’єднання.

Шановні абоненти,

також звертаємо вашу увагу на те, що в ході війни часто стаються аварії на лінії та перебої з електропостачанням. Ми намагаємося швидко реагувати – відразу здійснювати ремонт обладнання та сповіщати вас про всі зміни в роботі мережі.

Якщо у вас виникли проблеми з Інтернетом – зверніться до нашого абонентського відділу за телефонами: (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44.

При зверненні вказуйте Ваш особовий рахунок або П.І.П. особи, на яку оформлений договір та інформацію про результати дій, наведених вище. Наші оператори працюють цілодобово.

Дякуємо, що ви з нами. Разом до перемоги!

    Замовити підключення