+38 (097) 892-87-87
Особистий кабінет

Часті запитання

  • Що таке GPON?

    GPON (Gigabit Passive Optical Network) – це гігабітна пасивна оптична мережа, що дозволяє розвивати швидкість передачі даних до 1 000 Мбіт/с. Це в сорок разів переверщує можливості модемної технології ADSL. Оптичний кабель проводиться безпосередньо в приміщення абонента, а не до всього будинку (як при використанні інших технологій). Таким чином виключаються збої в роботі послуги і гарантується стабільна висока швидкість підключення.

    Один роутер використовується для цілого ряду послуг – Інтернету, Інтерактивного телебачення.

  • Як я можу оплатити рахунок?

    Ви можете оплатити рахунок:

    • Інтернет-системи прийому платежів;
    • Системи мобільних платежів;
    • Платіжні термінали;
    • Каси банків.
  • Як підключити послугу доступу до мережі Інтернет від “Ведекон”?

    Для підключення послуги доступу до мережі Інтернет від компанії “Ведекон” необхідно перевірити технічну можливість підключення у Вашому будинку. Для цього Вам потрібно залишити заявку звернувшись в абонентський відділ: (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44; abon@vedekon.net.

    Якщо технічна можливість підключення є, професійні менеджери нашої компанії допоможуть Вам підібрати оптимальний тарифний план і нададуть повну технічну та фінансову консультацію.

  • В які терміни здійснюється підключення?

    Термін підключення залежить від способу підключення та необхідності проведення додаткових робіт і буде Вам повідомлений після обробки фахівцями “ведекон” Вашої заявки на підключення.

    Залишити заявку на підключення ви можете звернувшись в абонентський відділ: (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44; abon@vedekon.net.

  • За якою технологією “Ведекон” підключає до мережі Інтернет?

    Компанія “Ведекон” надає Вам можливість підключитися до мережі Інтернет за технологіями GPON, FTTB, ADSL, GEPON, FTTH в залежності від наявної в Вашій будівлі технічної можливості підключення.

    Технологія GPON (gigabit passive optical networks) – стабільна, висока швидкість доступу до мережі Інтернет на швидкості до 1000 Мбіт/с. Мультисервісність – користувач отримує відразу Інтернет, телебачення та телефонію з одного джерела. Устаткування з вбудованим Wi-Fi, яке дозволяє підключити Інтернет і телефонію разом, при цьому знизити вживання електроенергії.

    Перевага GPON перед технологією FTTB – якість зв’язку НЕ залежить від електроживлення, відстані абонента від комутатора, від зовнішнього середовища та стану з’єднання.

    Технологія FTTB (fiber to the building) – доступ до мережі Інтернет по оптоволоконній мережі на швидкості до 100 Мбіт/с, який не вимагає застосування додаткового обладнання. Ця технологія дозволяє без обмежень використовувати всі сучасні мультимедійні послуги.

    Технологія ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line) – дозволяє підключитися до мережі Інтернет по тому ж кабелю, на якому працює Ваш телефон, при цьому телефонна лінія залишається не зайнята. Це означає, що отримуючи доступ до мережі Інтернет, Ви в той же час можете користуватися телефонною лінією. Швидкість, при якій здійснюється доступ до мережі Інтернет, становить до 24 Мбіт/с. Для того щоб скористатися послугою доступу до мережі Інтернет за технологією ADSL, необхідно додаткове обладнання – модем-маршрутизатор.

    Технологія GEPON (Gigabit ethernet passive optical networks) – застосовується для організації оптичних каналів зв’язку до абонента, особливо ефективна в разі наявності обмежень на прокладку кабелів і установку активного обладнання на лінії. Характеризується підвищеною швидкістю та якістю послуг, що надаються.

    Технологія FTTH (fiber to the home) – підтримує симетричні швидкості передачі даних до користувача і від користувача. Швидкість доступу до мережі Інтернет до 100 Мбіт/с.

  • Яке обладнання необхідне для підключення доступу до мережі Інтернет?

  • Чи можна використовувати для підключення свій модем?

    Так. Можливо.

  • Що таке «Особистий кабінет»?

    Особистий кабінет – Ваша персональна захищена web-сторінка, на якій можна отримувати відомості про платежі та нарахування, довідкову інформацію, управляти, замовляти послуги, подивитися свій трафік і т.д. Для користування Особистим кабінетом Вам достатньо знати логін і пароль, які Ви отримуєте при підключенні.

    Увага! Логін і пароль є секретною інформацією і не повинен передаватися третім особам.

    Якщо Ви хочете змінити пароль – скористайтеся Особистим кабінетом. Якщо Ви втратили або забули пароль і логін до Особистого кабінету, Вам необхідно звернутися до

  • Як змінити тарифний план?

    Для зміни тарифного плану Абонент відправляє заявку на електронну адресу abon@vedekon.net із зазначенням дати переходу на бажаний тариф. Або звертається на гарячу телефонну лінію за номерами – (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44.

    Вартість зміни тарифного плану з більшого на менший складає 50 грн.

    Зміна тарифного плану з меншого на більший безкоштовна.

  • Якщо я збираюся у відпустку/відрядження та буду довгий час відсутній, чи повинен я оплачувати послуги?

    Компанія «Ведекон» має опцію Тимчасового припинення послуг для Абонента.

    Це право Абонента тимчасово призупиняти отримання послуг з доступу до мережі Інтернет по всіх тарифних пакетах. Тимчасове призупинення послуг з доступу до мережі Інтернет здійснюється Провайдером за умови попередньо поданої Абонентом заявки на електронну адресу abon@vedekon.net із зазначенням періоду призупинення Абоненту послуг з доступу до мережі Інтернет.

    Звертаємо вашу увагу, що мінімальний строк тимчасового призупинення надання послуг до мережі Інтернет складає 3 календарних дні не частіше ніж 1 раз на місяць.

    У період призупинення послуг з доступу до мережі Інтернет щомісячна вартість тарифного пакету Абоненту не нараховується.

  • Що робити, якщо не має доступу до мережі Інтернет?

    Перевірити справність Вашого обладнання, для цього необхідно:

    1) перезавантажити комп’ютер
    2) перевірити мережевий кабель (підключений до системного блоку, не пошкоджений домашніми тваринами і не перетиснутий меблями)
    3) перевірити підключення по локальній мережі (знаходиться в стані “підключено”, є вихід на сайт )
    4) уточнити у інших членів родини, чи не змінювалися настройки комп’ютера і з’єднання.

    Звернутися до служби підтримки за телефонами (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44

    При зверненні в службу підтримки вказуйте Ваш особистий рахунок або П.І.П. особи, на яку оформлений договір та інформацію про результати дій, наведених  вище.
    Оператори служби підтримки дадуть відповідь на Ваші запитання цілодобово.

  • Низька швидкість доступу до Інтернет?
    1. перезавантажити комп’ютер
    2. перевірити мережевий кабель (підключений до системного блоку, не пошкоджений домашніми тваринами і не перетиснутий меблями)
    3. перевірити цілісність кабелю, що підключений до комп’ютера та роутера
    4. підключити кабель з роутера напряму до пристрою (комп’ютера, ноутбука) та перевірити швидкість мережі Інтернет за допомогою сервісу speedtest.net

    Звернутися до служби підтримки за телефонами (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44

    При зверненні в службу підтримки вказуйте Ваш особистий рахунок або П.І.П. особи, на яку оформлений договір та інформацію про результати дій, наведених  вище.
    Оператори служби підтримки дадуть відповідь на Ваші запитання цілодобово.

  • Як я можу підключитися до Гігабітної швидкості?

    Щоб долучитися до Гігабітної швидкості Абонент відправляє заявку на електронну адресу abon@vedekon.net з вказанням запиту. Або звертається на гарячу телефонну лінію за номерами – (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44.

    Замовити підключення