+38 (097) 892-87-87
Особистий кабінет
Компанія «Ведекон» має опцію Тимчасового припинення послуг для Абонента.
Це право Абонента тимчасово призупиняти отримання послуг з доступу до мережі Інтернет по всіх тарифних пакетах. Тимчасове призупинення послуг з доступу до мережі Інтернет здійснюється Провайдером за умови попередньо поданої Абонентом заявки на електронну адресу abon@vedekon.net із зазначенням періоду призупинення Абоненту послуг з доступу до мережі Інтернет.
Звертаємо вашу увагу, що мінімальний строк тимчасового призупинення надання послуг до мережі Інтернет складає 3 календарних дні не частіше ніж 1 раз на місяць.
У період призупинення послуг з доступу до мережі Інтернет щомісячна вартість тарифного пакету Абоненту не нараховується.
Для активації послуги абонент може самостійно підключити послугу в Особистому кабінеті на сайті провайдера або написати лист на адресу абонентського відділу abon@vedekon.net з проханням надати кредит та прикласти фото або скриншот квитанції про оплату.
Також можливо звернутись на Гарячу лінію з проханням активувати послугу кредитування.
Більш детальна інформація стосовно надання послуг викладена у Публічному договорі.
Абонент може скористатись послугою кредитування. Послуга є безкоштовною та надається на строк 3 календарних дні.
Оператор призупиняє надання послуг до моменту зарахування коштів на особовий рахунок після оплати послуги.
Списання коштів відбувається в дату підключення абонента.
Розрахунковий період – календарний місяць з 1 по 30(31) число.
Щоб долучитися до Гігабітної швидкості Абонент відправляє заявку на електронну адресу abon@vedekon.net з вказанням запиту. Або звертається на гарячу телефонну лінію за номерами – (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44.
Звернутися до служби підтримки за телефонами (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44
При зверненні в службу підтримки вказуйте Ваш особистий рахунок або П.І.П. особи, на яку оформлений договір та інформацію про результати дій, наведених вище.
Оператори служби підтримки дадуть відповідь на Ваші запитання цілодобово.
Перевірити справність Вашого обладнання, для цього необхідно:
1) перезавантажити комп’ютер
2) перевірити мережевий кабель (підключений до системного блоку, не пошкоджений домашніми тваринами і не перетиснутий меблями)
3) перевірити підключення по локальній мережі (знаходиться в стані “підключено”, є вихід на сайт )
4) уточнити у інших членів родини, чи не змінювалися настройки комп’ютера і з’єднання.
Звернутися до служби підтримки за телефонами (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44
При зверненні в службу підтримки вказуйте Ваш особистий рахунок або П.І.П. особи, на яку оформлений договір та інформацію про результати дій, наведених вище.
Оператори служби підтримки дадуть відповідь на Ваші запитання цілодобово.
GPON (Gigabit Passive Optical Network) – це гігабітна пасивна оптична мережа, що дозволяє розвивати швидкість передачі даних до 1 000 Мбіт/с. Це в сорок разів переверщує можливості модемної технології ADSL. Оптичний кабель проводиться безпосередньо в приміщення абонента, а не до всього будинку (як при використанні інших технологій). Таким чином виключаються збої в роботі послуги і гарантується стабільна висока швидкість підключення.
Один роутер використовується для цілого ряду послуг – Інтернету, Інтерактивного телебачення.
Для зміни тарифного плану Абонент відправляє заявку на електронну адресу abon@vedekon.net із зазначенням дати переходу на бажаний тариф. Або звертається на гарячу телефонну лінію за номерами – (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44.
Вартість зміни тарифного плану з більшого на менший складає 50 грн.
Зміна тарифного плану з меншого на більший безкоштовна.
Особистий кабінет – Ваша персональна захищена web-сторінка, на якій можна отримувати відомості про платежі та нарахування, довідкову інформацію, управляти, замовляти послуги, подивитися свій трафік і т.д. Для користування Особистим кабінетом Вам достатньо знати логін і пароль, які Ви отримуєте при підключенні.
Увага! Логін і пароль є секретною інформацією і не повинен передаватися третім особам.
Якщо Ви хочете змінити пароль – скористайтеся Особистим кабінетом. Якщо Ви втратили або забули пароль і логін до Особистого кабінету, Вам необхідно звернутися до
Так. Можливо.
–
Компанія “Ведекон” надає Вам можливість підключитися до мережі Інтернет за технологіями GPON, FTTB, ADSL, GEPON, FTTH в залежності від наявної в Вашій будівлі технічної можливості підключення.
Технологія GPON (gigabit passive optical networks) – стабільна, висока швидкість доступу до мережі Інтернет на швидкості до 1000 Мбіт/с. Мультисервісність – користувач отримує відразу Інтернет, телебачення та телефонію з одного джерела. Устаткування з вбудованим Wi-Fi, яке дозволяє підключити Інтернет і телефонію разом, при цьому знизити вживання електроенергії.
Перевага GPON перед технологією FTTB – якість зв’язку НЕ залежить від електроживлення, відстані абонента від комутатора, від зовнішнього середовища та стану з’єднання.
Технологія FTTB (fiber to the building) – доступ до мережі Інтернет по оптоволоконній мережі на швидкості до 100 Мбіт/с, який не вимагає застосування додаткового обладнання. Ця технологія дозволяє без обмежень використовувати всі сучасні мультимедійні послуги.
Технологія ADSL (Asymmetric Digital Subscriber Line) – дозволяє підключитися до мережі Інтернет по тому ж кабелю, на якому працює Ваш телефон, при цьому телефонна лінія залишається не зайнята. Це означає, що отримуючи доступ до мережі Інтернет, Ви в той же час можете користуватися телефонною лінією. Швидкість, при якій здійснюється доступ до мережі Інтернет, становить до 24 Мбіт/с. Для того щоб скористатися послугою доступу до мережі Інтернет за технологією ADSL, необхідно додаткове обладнання – модем-маршрутизатор.
Технологія GEPON (Gigabit ethernet passive optical networks) – застосовується для організації оптичних каналів зв’язку до абонента, особливо ефективна в разі наявності обмежень на прокладку кабелів і установку активного обладнання на лінії. Характеризується підвищеною швидкістю та якістю послуг, що надаються.
Технологія FTTH (fiber to the home) – підтримує симетричні швидкості передачі даних до користувача і від користувача. Швидкість доступу до мережі Інтернет до 100 Мбіт/с.
Термін підключення залежить від способу підключення та необхідності проведення додаткових робіт і буде Вам повідомлений після обробки фахівцями “ведекон” Вашої заявки на підключення.
Залишити заявку на підключення ви можете звернувшись в абонентський відділ: (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44; abon@vedekon.net.
Для підключення послуги доступу до мережі Інтернет від компанії “Ведекон” необхідно перевірити технічну можливість підключення у Вашому будинку. Для цього Вам потрібно залишити заявку звернувшись в абонентський відділ: (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44; abon@vedekon.net.
Якщо технічна можливість підключення є, професійні менеджери нашої компанії допоможуть Вам підібрати оптимальний тарифний план і нададуть повну технічну та фінансову консультацію.
Ви можете оплатити рахунок: