+38 (097) 892-87-87
Особистий кабінет
Перевірити справність Вашого обладнання, для цього необхідно:
1) перезавантажити комп’ютер
2) перевірити мережевий кабель (підключений до системного блоку, не пошкоджений домашніми тваринами і не перетиснутий меблями)
3) перевірити підключення по локальній мережі (знаходиться в стані “підключено”, є вихід на сайт )
4) уточнити у інших членів родини, чи не змінювалися настройки комп’ютера і з’єднання.
Звернутися до служби підтримки за телефонами (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44
При зверненні в службу підтримки вказуйте Ваш особистий рахунок або П.І.П. особи, на яку оформлений договір та інформацію про результати дій, наведених вище.
Оператори служби підтримки дадуть відповідь на Ваші запитання цілодобово.