+38 (097) 892-87-87
Особистий кабінет

Що робити, якщо не має доступу до мережі Інтернет?

Перевірити справність Вашого обладнання, для цього необхідно:

1) перезавантажити комп’ютер
2) перевірити мережевий кабель (підключений до системного блоку, не пошкоджений домашніми тваринами і не перетиснутий меблями)
3) перевірити підключення по локальній мережі (знаходиться в стані “підключено”, є вихід на сайт )
4) уточнити у інших членів родини, чи не змінювалися настройки комп’ютера і з’єднання.

Звернутися до служби підтримки за телефонами (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44

При зверненні в службу підтримки вказуйте Ваш особистий рахунок або П.І.П. особи, на яку оформлений договір та інформацію про результати дій, наведених  вище.
Оператори служби підтримки дадуть відповідь на Ваші запитання цілодобово.

    Замовити підключення