+38 (097) 892-87-87
Особистий кабінет

Чек-лист дій, коли не працює Інтернет

Що робити, якщо не працює Інтернет? Надаємо вам план дій в разі виникнення такої ситуації:

  1. Перевірити баланс рахунку (ви можете зробити це самостійно в особистому кабінеті на нашому сайті).
  2. Перезавантажити пристрій, на якому не працює Інтернет.
  3. Перезавантажити обладнання (роутер, ONU-пристрій).
  4. Перевірити мережевий кабель (підключений до системного блоку, не пошкоджений домашніми тваринами і не перетиснутий меблями).
  5. Перевірити підключення по локальній мережі (знаходиться в стані “підключено”, є вихід на сайт).
  6. Звернутися до служби підтримки за телефонами: (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44.

При зверненні в службу підтримки вказуйте Ваш особовий рахунок або П.І.П. особи, на яку оформлений договір, та інформацію про результати дій, наведених  вище.

Оператори служби підтримки дадуть відповідь на Ваші запитання цілодобово.

    Замовити підключення