Що робити, якщо не працює Інтернет? Надаємо вам план дій в разі виникнення такої ситуації:
- Перевірити баланс рахунку (ви можете зробити це самостійно в особистому кабінеті на нашому сайті).
- Перезавантажити пристрій, на якому не працює Інтернет.
- Перезавантажити обладнання (роутер, ONU-пристрій).
- Перевірити мережевий кабель (підключений до системного блоку, не пошкоджений домашніми тваринами і не перетиснутий меблями).
- Перевірити підключення по локальній мережі (знаходиться в стані “підключено”, є вихід на сайт).
- Звернутися до служби підтримки за телефонами: (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44.
При зверненні в службу підтримки вказуйте Ваш особовий рахунок або П.І.П. особи, на яку оформлений договір, та інформацію про результати дій, наведених вище.
Оператори служби підтримки дадуть відповідь на Ваші запитання цілодобово.