+38 (097) 892-87-87
Особистий кабінет

Коли поповнювати рахунок?

Коли поповнювати рахунок?

Для кожного абонента «Ведекон» дата списання абонплати – своя. Це дата підключення послуги. Саме тому, щоб не було перебоїв у постачанні послуг, найкраще поповнювати рахунок за кілька днів до цієї дати або ж безпосередньо в цей день.

Дізнатися свою дату для поповнення рахунку можна в особистому кабінеті абонента на сайті «Ведекон».

Нагадуємо, що сплатити за послуги можна зручним для вас способом:
– онлайн на сайті “Ведекон” vedekon.ua;
– через Інтернет-системи прийому платежів: EasyPay, City24, Ipay, Portmone, Coin, Приват24;
– у касі банку за реквізитами.

З будь яких питань стосовно оплати звертайтесь до нашого абонентського відділу: (097) 892-87-87; (095) 889-87-87; (063) 025-87-44; abon@vedekon.net.

    Замовити підключення